måndag 22 november 2010

En fråga till er.

I dag har jag verkligen varit energisk på kvällen. Tänkte att jag måste börja göra fint till advent och ni vet ju det ena ger det andra.

DSC_0098

Jag tänkte byta gardiner igen, blir inte riktigt nöjd med de jag sätter upp i köket. Nu tänkte jag att det skulle bli de gamla lakarna igen, när jag ändå skulle stryka gardinerna så åkte tvätt högen med.

DSC_0097

Gardinerna bytte jag snabbt, när jag ändå höll på så åkte advent ljusstaken fram. Jul blommorna är även de nya, Dotra ringde och sa att de hade bra pris på jobbet så hon köpte 2st till mig. Hyacinterna köpte jag själv förra veckan det blev de vita med.

DSC_0099

Nu känner jag mig nöjd med fönstret i köket, men det är det enda ni får se däri från för resten är ju hemskt. Förresten är det någon som vet om det är lätt att göra om skåpstommar? Jag har 2 som är förstora som jag vill göra mindre. Är jätte tacksam för bästa sättet att göra om dem.

3 kommentarer:

  1. Oj jag läste "skåpstomtar" först o begrep inte nått...
    Skåpstommar kan jag tänka mig att det är lite pill med...mäta, kapa och få ihop igen antar jag är det enklaste...Tänker att det kan gå att sätta en ram eller kan runt om det är en liten yta...Självklart så beror det på om det är ett köksskåp eller ett vitrinskåp...
    Vad har du hittat nu måntro som ska ändras...
    Ditt adventsfönster är verkligen flott och så mysigt...tänk att där skulle jag vilja sitta o fika på pepparkakor o kaffe läänge!

    Kramar från Malin

    SvaraRadera
  2. Underbart mysigt i ditt fönster!!

    SvaraRadera
  3. SÅ himla fint det blev i ditt fönster, är nu trött på nordnavinden som nu härjat i ett dygn och det känns inne och så har det kommit massor utav snö..nja..lagom skullle man kunna önska..ha de, kramen

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck