onsdag 1 december 2010

Skumt

Skall nu ge mig på ett inlägg så här på kvällen. Köket framskrider sakta men säkert, tänk att det skall ta så lång tid att få in en diskmaskin. Om vi byggde om köket så hade jag förstått att det tar tid. Men i vårt fall är det att flytta skåp för att få in maskinen

DSC_0262

Nåja, maskinen står på plats och det går att diska. Vilken underlig känsla att inte behöva blöta ner händerna. De första dagarna så ställde maken och jag ner disken i diskhon, sedan undrade vi vad vi höll på med. Nu förtiden har jag ingen disk i hon eller diskställ, har plats med så mycket annat.

DSC_0259

Grund färg har inhandlats och ett målnings projekt har startat och tre till står på tur. Hoppas bara jag  tar mig i kragen och slutför de planer jag har. Jag har ju ingen att skylla på förutom mig själv då att det inte blir klart.

DSC_0260

På jobbet kör jag fullt ös, slut tampen på anordnandet  av julmarknaden. Julmarknaden ja, den går av stapeln på Lördag kl. 10-16 på gården hos oss på Country house. Väl utvalda utställare så som granbockar, betong, ljus, lampor, kransar, ponny ridning mm. Hoppas ni har vägarna förbi och kikar in. Nu skall jag surfa runt hos er och gotta mig med goa skumtomtar.

3 kommentarer:

  1. Ja diskmaskin är ett måste..I alla fall här..gott med skumtomtar ...Kram i kylan

    SvaraRadera
  2. Vad vore livet utan diskmaskin... Jag tror inte jag skulle göra annat än diska då.. Den är full jämt här. O liiite trevligare kan man ju ha.
    Som att äta skumtomtar o läsa bloggar;)
    Ha det gott! Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Åhhh va gott det där såg ut då!
    Lycka till med köket!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck