tisdag 7 december 2010

Ett projekt avklarat

Jag jobbade på julmarknaden i lördags så i går var jag ledig. Hann med en del saker under dagen innan migränenen slog till. Ni vet ju hur det är, vill man något så mycket så slår det till sen.

DSC_0061 (3)

Passade på att plocka och grunda kakellisten i köket, som så sakteliga börjar ta form. Köksskåpet jag frågade om råd ang. att göra mindre har jag lyckats med. Nu planerar jag göra en vinhylla, skall bli spännande att se om jag klarar.

DSC_0090

Nu var det ju inte det som jag skulle tala om, utan ett skåp jag fått för jätte länge sedan. Den stod på lagret på jobbet och jag gick och trånade efter det bra länge. Såg potentialen i det. 

DSC_0089

De har stått hemma och retat mig på grund av färgen men nu har jag äntligen tagit tag i målningen å se så fin den blev i vit. Sedan har jag gjort ett litet tomte landskap inuti som Whilliam skall få sitta och titta på. En ljusslinga har kommit upp i den med. Ni skall få se lite närmre sen hur det kommer att förändras inuti.

4 kommentarer:

  1. Hej Corrina! Va fint ditt skåp blev. Kul för lille William att se hur det förändras fram emot jul. Det är ju spännande med tomtar, när man är liten.
    Usch va jobbigt med migrän. Jag är tack och lov förskonad från den plågan.
    Ha en bra fortsättning på veckan!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Hej Corrina, tack snälla för dina goa ord, dom värmde!.)
    Vilken fin blogg du har, jag lade till mig hos dig ,)) Spännande att följa dig!
    Usch, jag vet allt om attans migrän ;( Din stakkare!
    Må så gott nu och ha fantastiska december dagar ,))
    Kramis Anki

    SvaraRadera
  3. Men oj vad fint skåpet blev. Mysigt att även pyssla i skåpet, så här inför jul.

    Hoppas att du får en mysig onsdag Kram Jen

    SvaraRadera
  4. Så klart migränen kommer efter den helgen, känner igen situationen, skåpet kommer att bli helt underbart i vitt och du..titta in och ta jullotter, kramen

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck