lördag 22 januari 2011

Helg

Usch vad dålig jag har varit på att blogga och svara på alla era fina kommentarer, jag tror jag sagt det förut men jag är inte snobbig utan jag har bara prioriterat om. Jag läser allt och jag kommer svara så fort jag hinner med..  Nu är det i alla fall lördag och jag ligger helt i fas med hushålls sysslorna.

DSC_0332

För i går efter jobbet var jag helt ensam hemma och passade på att göra så mycket jag kunde, så att jag skulle kunna ta det lugnare idag. För om ett par timmar skall jag hämta min lille prins och han skall ligga över till söndag. Godis och ost krokar är inköpta inför hans och min myskväll.

DSC_0334

Jag har till och med hunnit med en tur ner på stan och kikat på om det fanns nått bra kvar på rean. Det blev en grå kofta i alla fall men annars var det bara skönt att vara för mig själv.

DSC_0335

Idag får ni se mitt rumsbord som jag har målat om. De hade blivit så gult men så är det ofta med möbler som är importerade. så nu har jag gjort slag i saken, skall dra ett extra lager sedan är det klart och jag kan starta nästa projekt.

5 kommentarer:

  1. Man kan inte vara på topp jämt! Hoppas att du får en fortsatt avkopplande helg..Varma kramar Susanne

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fint bordet blev. Mys nu med lill-prinsen i helgen. Ostkrokar är smarrigt!

    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  3. Allt har sin tid och det är klart man ska prioritera det riktiga livet före blogglivet! :D Nog hinner man sen igen, när allt annat inte kräver sitt.

    SvaraRadera
  4. Vad fint ditt bord blev.Mys nu med lill-prinsen och ha det gott.Ostkrokar är ju bara så smarrigt.Önskar dej en skön söndag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck