måndag 24 januari 2011

Min sjukgymnast

Nu är det ny vecka och jobbet kallar, spännande att se vad som händer i dag. Det bästa är i kväll då jag skall i väg till min (klicka på länken så kommer ni till hans sida) sjukgymnast, rätta till sånt som ligger fel och sedan få i gång blod cirkulationen.

DSC_0339

Jag har gått till honom i flera år nu och är så nöjd att få hjälp direkt och att det sedan håller, bara jag sköter mig  som jag skall. Han ser helheten att om jag har ont i ryggen så sitter det kanske inte i nacken utan han kollar igenom allt. Jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade Mikael att gå till. Återgå till det värdelösa som inte har funkat, näe.

DSC_0341

Hela familjen har gått till honom och alla är lika nöjda och återkommer vid behov.  Ni ser hur jag ser framemot att bli fixad i dag och hur nöjd jag är med just “min sjukgymnast”

DSC_0344

I fredags kväll då jag städade hela huset passade jag på att flytta på 2 speglar. Den jag har nu i köket satt tidigare i hallen och vise versa och jag tycker att de passade bättre på sina nya platser.

2 kommentarer:

  1. Du har det så fint. Lycka till hos sjukgymnasten.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Egen sjukgymnast det låter inte illa...suveränt och att inte behandla det som gör akut ont utan koppla det till övriga kroppen.
    Här ska det bli kallare igen men vårljuset gör mig gott...Hopp om livet o vad gör lite snö...
    Ha det fortsatt gott o var rädd om dig!

    Kramar från Malin

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck