torsdag 17 mars 2011

Lite barnsligt

Vad roligt att man inte blivit bortglömd i blogglandia, känns skönt att vara tillbaka och se att de vänner man skaffat sig finns kvar.

DSC_0125

Loppisar är jag förtjust i eller om man hellre vill kalla det för secondhand. När jag då går runt vill jag känna av om det verkligen passar för mig eller om jag kan leva utan det. Vill ju inte riktigt släpa hem saker med dåliga vibbar.

DSC_0127

Är även lite barnsligt förtjust i snutti nuttit, lite åt barn hållet eller Laura Ashley (om det nu stavas så). Och en dag sprang jag på den här ljuvliga sparbössan.

DSC_0124

Jag bara måste ha den med mig hem och inte tänker jag spara några pengar i den heller den får bara stå här och vara söt.

2 kommentarer:

  1. Kan tro att du föll pladask för denna, så himla rar :) här vräker snön ner så nu väntar snöskyffeln på mig, ha en fin dag, KRAM

    SvaraRadera
  2. Kan förstå att den fick följa med hem!Det hade den fått göra med mig också :D

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck