tisdag 22 mars 2011

Ursött

Tisdag kväll är det just nu och jag kom just på att jag glömt bort att blogga. Dagarna går så himla fort nu, kan det vara för att maken är hemma med mig och har semester tro?

DSC_0159

Vi håller på med att lägga golv i gäst rummet och vi har fått jaga som 17 att få tag på extra bitar till det golv vi börjat lagt. Vi fick tag på mer som tur va men nu måste de ligga ett dygn innan vi kan lägga klart golvet. Passade på att göra klart en massa mail och pappers arbete som legat och väntat.

DSC_0165

Maken och jag passade på att göra veckohandlingen så den är gjord och kylen är fylld, fast det blir inte så mycket ändå då man är två. Men det var trevligt att ens andra hälft kunde vara med, det händer inte så ofta då han jobbar jämt.

DSC_0163

En lång promenad med hunden i det vackra vädret, hans med och jag kände mig så lugn. Ett samtal som gladde mej enormt kom i dag så jag kan nog med glädje säga att det har varit en mycket bra dag. Tulpanerna på bild är de enda som jag haft hitintills och de köpte Dotra till mig till min födelsedag och en massa annat fint som jag visst måste fota först. Nu vankas sängen, för jag vill inte missa en minut av morgondagens väder.

3 kommentarer:

  1. Va gott att ha gubben hemma lite extra så där.Kul att fixa saker tillsammans. Jag gillar din tulpaner. Min favoritfärg. Jag funderade lite på var i landet du finns. Hittar det inte nånstans. Bara kul att veta :o)
    Hoppas du får en skön dag i morgon! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Ja men det vore väl en bra idè! KUL.

    SvaraRadera
  3. Vad skoj att ha sin man hemma .Underbart.Vad skoj med förändringar av den positiva arten är ju bara så kul.Ha en skön kväll.Vår kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck