onsdag 16 mars 2011

Vad det är gött att leva

Visst är vädret underbart just nu, solen skiner och våren är på väg. Kroppen riktigt spritter av energi. Å jag har en hel del projekt som har blivit avslutade, å massor med nya idéer att på börja.

DSC_0143

Förutom att springa på loppis och fynda så  gillar jag att handla kläder och då bara på rea, ser det som en sport att hitta klädes fynd. Röda lappar gillas verkligen.

DSC_0144

Den här tunikan är ett sånt fynd, kikade på den på ord pris men nepp då fick den vara. Sedan vart det rea, nja inte ens då köpte jag den. Men då det blev halva rea priset så slog jag till.

DSC_0142

Just den här tunikan blev det 2 av, den här gammelrosa och sedan en svart å för priset av 100:- st. Nästa inlägg skall inte bli med kläder utan något helt annat, loppis fynd eller vad jag gjort här hemma, det återstår att se.

7 kommentarer:

  1. Vilket fynd! Såna priser gillar jag oxå. Det var ett tag sen jag såg dig här nu. Gott att du är igång igen. Ha det så bra! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Då är vi fler för jag gillar oxå att fynda på rea. Väntar gärna på en röd lapp för att få plagget jag vill ha. Tunikan var mycket snygg, både tuff och ljuv.
    Ha det gott Yvonne

    SvaraRadera
  3. Fina tunikor som du fyndat! Alltid trevligt att hitta det man gått o tittat på till halva reapriset. Uppskattas! :) Ha en trevlig helg :)

    SvaraRadera
  4. Sådana där fynd gillar jag...hade ju min shoppingorgie häromdagen och kom hem med en ny vårgarderob för en billig penning..så nu klarar jag mig länge :-) skönt att höra att det är gott att keva, hoppas du läser det kommande inlägget hos mig och anmäler dig...:) kramen

    SvaraRadera
  5. Den var jättefin!
    Ibland kan man verkligen göra fynd om man bara har tålamodet att vänta.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Oj det var längesedan jag var in till dig på bloggen. Hoppas att allt är väl med dig! Vilka fina kläder du har köpt dig och med röda lappar också. Det där med röda lappar är precis min stil.
    Ha ett skönt veckoslut!
    kram! Märta

    SvaraRadera
  7. Flotta grejer du fyndat och jag gör likadant...lite som en sport. Det är märkligt att det kan vara sådan priser när grejerna sedan "slumpas" bort...
    Gott att höra i från dig igen o att du finns med här...jag bloggar lite halvdant men finns kvar...livet går sin gång även om det ibland känns lite motigt!

    Kramar i massor från Malin

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck