söndag 3 april 2011

Vad sägs

Nu kan jag inte hålla mig längre utan måste visa gårdagens fynd. Jag fattar inte att den stod kvar tills jag kom, varför har ingen annan fallit för denna skönhet.

DSC_0287

Tänk att ha vackra blommor i den eller varför inte full med påskgodis, för dem som nu äter det. Själv har jag lagt av med godis sedan flera veckor tillbaka, å vad hjärnan mår bra av det, tyvärr har vågen visat något positivt resultat (alltså nedåt). Skam den som ger sig.

DSC_0290

Idag skulle vi få sol och varmt, men de måste ha missat vår stad för här kom det regn så i stället var jag inne och lekte med Whilliam och lagade mat, medans jag fick på sommardäcken monterade på bilen.

DSC_0284

Så nu avrundar jag för idag och för bereder mig på morgondagens möten, här gäller det att ha alla papper i ordning.

5 kommentarer:

  1. En så underbart vacker terrin! Och användbar, som du sa till allt möjligt!!!

    Kramar!
    -Pia-

    SvaraRadera
  2. Oj...vilket fynd! Det var väl meningen att det var du som skulle ha den.
    Ha en bra dag idag! Kram från Åsa.

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken underbar form den har!

    SvaraRadera
  4. Så vacker,,ja det va nog meningen att just du skulle ha den tror du inte det ?
    Varma kramar Susanne

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck