lördag 28 maj 2011

Huset doftar såpa

Idag är det lika dåligt väder som i går, himlen är mörk och regnet hänger i luften. Visst kan det vara bra med någon sådan dag med som i går tex. Fick en himla massa gjort eller rättare sagt, städat och piffat. Hela huset doftar såpa, tänk vad man hinner med vissa dagar.

DSC_0067

Sedan kunde jag inte låta bli att springa runt med kameran och fotografera de nya stilleben.

DSC_0095

I en låda som jag fått ta hand om till loppisen hittade jag en virkad brudkrona som är alldeles får fin för att skickas i väg.

DSC_0096

I dag har vi vårmarknad i stan, skall nog bli en snabb tur dit då och jag är på jakt efter en liten present för det är ju morsdag i morgon.

2 kommentarer:

  1. Va härligt med ett nystädat hus. Jag skulle oxå behöva ta ett tag här hemma, men inte idag. Jag tror det blir en tur till en loppis istället.
    Ha en skön helg! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Hallojsan!!

    Finns det något härligare än känslan av ett nystädat hem..som dessutom doftar såpa!?..Tror inte det!

    Härligt stilleben du har fotat!!

    Ha en skön fortsättning på söndagskvällen! Kramis Sanne

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck