söndag 29 maj 2011

Morsdag

I 2 dagar har jag blivit firad av mina barn och respektive. Så underbart skönt att vara älskad sina barn. Har sagt till dem att de behöver inte fira mig om de har annat för sig men ändå tar de sig tid att komma till sin mamma.

DSC_0090

I går kom Dotra med pojkvän, de hade en ljuvlig bukett och en ask romerska bågar. När de åkt åkte jag själv till min egen kära mor, hade köpt henne en ny fin handväska.

DSC_0089

Idag kom sonen med sin familj och även de hade med sig en vacker bukett blommor, fika bröd och 2 st ljuvliga skyltar (skall fota dem senare)

DSC_0091

Vi avnjöt lunch tillsammans och jag bjöd på grillat, sallad och färskpotatis och till efterrätt tårta och kaffe. Vad underbart det var att sitta ner tillsammans och skratta åt saker och ting. Alltså en helt underbar helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck