tisdag 31 maj 2011

Vad skall jag börja med

Ett litet snabbt inlägg blir det i kväll, här har det varit händelserika dagar. I går var jag till Stockholm och fick lite inspiration vilket man kan behöva i bland. Så nu skall det planeras i vilken ordning som är bäst.

DSC_0120

I dag var det en speciell dag, inte bara för att det var kanon varmt utan allas vår älskling Whilliam opererades. Det var egentligen planerad till nästa vecka men de fick in ett återbud och det passade bättre. Körde dem till operationen och väntade i timmar på att höra hur det gått. Fick senare på kvällen komma och träffa honom som varit så duktig.

DSC_0119

Härom dagen då det regnade passade jag på att städa och styla om här hemma. Här blev ett av stilleben, som ni ser så har jag plockat ner alla hängena från loppisfyndet som jag inte var det var . Jag la dem i en skål i stället och det blev så fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck