onsdag 29 juni 2011

Doft

Har haft helt underbara dagar med nära och kära. Värmen är underbar och jag passar på att plaska runt i lilla poolen och njuter av värmen. De hoyade med regn i morgon så jag har just nu dragit en repa med gräsklipparen men nu ser det ut att komma på fredag i stället.

Dofterna ute är underbara och jag vill få in dem utan att behöva plocka in blommor. Sprang på den här underbara doft ljuset så nu har jag en underbar doft som sprider dig inne.

Det blir inte så mycket gjort inne, jag har en del som jag vill göra om men det kommer regndagar det vet man och då passar det bättre att hålla på då i stället. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

  1. Ha en fortsatt fin sommar.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Så härligt du verkar ha haft det. Jag har faktiskt varit ledig i 1 vecka och bara jobbat några timmar om dagen den här veckan. Känns riktigt lyxigt. Ha en fortsatt underbar vecka KRAM

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck