måndag 27 juni 2011

Måndag med sol

Äntligen har solen kommit tillbaka efter allt regn, jag sitter just nu och lapar sol.
Midsommar aftonen blev jätte trevligt, god mat och trevliga gäster.



Midsommardagen blev jag utbjuden på mat av min son och hans familj, det var så underbart och gott. Jag har aldrig ätit så mycket i hela mitt liv, så nu får man hålla igen ett tag.



Igår passade jag på att åka till min syster som jag inte träffat på ett tag. Fick med mig lite plantor hem en sorts mormorshosta och liljekonvalj samt en massa andra fina saker som jag visar en annan gång. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

  1. Det låter som en jättefin helg och visst sjutton har man ätit...även utan restaurang!
    vi har haft sol över lördag söndag men idag är det molnigt...varmt och skönt är det o de har lovat sol i morgon!
    Spännande med nya växter.

    Kramar från Malin

    SvaraRadera
  2. Gillar den stora vita urnan :D kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck