tisdag 14 juni 2011

Mönster

Tisdag morgon och jag sitter och kikar in väder prognosen, skall det bli regn eller inte. Spolade av altanen i går och den behöver torka ordentligt innan jag kan olja in den.

DSC_0190

Det blir inte någon olja på i dag iaf, så vad skall jag hitta på i dag då. Något hittar jag nog på, det är ju inte så att man sitter syssel lös precis, har man hus finns det alltid något att göra. Samtidigt försöker jag hitta rutiner på att dela upp dagen, hunden, huset sysslor och mig själv, jobb sökeri maken är ju inte hemma så här gäller det att få struktur.

DSC_0185

Kämpar med avloppet i duschen, fy vilken doft men det finns inget där i som kan lukta men ändå doftar det. Har ni några tips för att få bort lukten i avloppet?

DSC_0187

Lilla skålen i pressglas är ett loppis fynd, kunde inte motstå det vackra mönstret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck