torsdag 30 juni 2011

Ordning och reda

Strax är der dags för det vi många har längtat efter Ernst på tvn, skall bli spännande och se vad han hittar på.

Själv har jag donat i skafferiet, lite ordning måste man ha. Solen har spridit värme men jag kände att jag måste göra något inne.

Så nu vet jag vad jag har hemma då jag skall ta tag och baka. Om ni undrar varför bilder och text hoppar i bland, det beror på att jag bloggar via mobilen ibland. Slött kan jag tycka men i bland har jag inte lust att dra i gång datorn för alla vet att då blir man sittandes BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

  1. Önskar jag kunde se det här också..

    SvaraRadera
  2. Ordning och reda gillar jag, men det där grovgörat hinns inte med just nu..Ernst blir man ju inte besviken på, härligt projekt igen, ha en skön helg, kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck