fredag 1 juli 2011

Uppe med tuppen

Svårt att sova i natt då vi nu har ett tropiskt klimat så jag passade på att kliva upp och göra nytta. Huset är nu städat, tänk vad någon stökar till. Denna någon är ju bara jag, för ingen annan är hemma. Nu är ordningen återställd och det är fint till helgen.

Hade i går tänkt att baka efter att jag inventerat i skåpen men som vanligt får jag för mig att köket skall städas och göras om. Fattar inte varför jag alltid skall göra så.
Nåväl bakat blev det inte utan i stället så skruvade jag upp min reda och vips fick jag en massa arbetsyta. Nåja tills jag får för mig att styla om igen. Nej nu skall jag ta och springa lite här så kanske det fläktar lite, för här står luften helt stilla så. Så nu kan regnet komma, jag är redo att baka. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

  1. Blir imponerad av att du orkar städa i detta väder. Jag borde nog också ha gjort det idag. Men så ändrade jag mig o njöt av dagen istället. Det kommer nog en regnig dag då man kan ägna sig åt städningen ;).

    Ha en skön helg :)

    SvaraRadera
  2. Jobbigt när man inte kan sova. Skönt att du fick utlopp för din kreativitet iallafall:)

    HÄr skiner solen just nu efter nattens regn.

    Kram Annica

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck