fredag 21 oktober 2011

Doft

Måste tipsa om dessa dofter, köpte dem på öb för ett tag sedan och de doftar så ljuvligt. Sedan tycker jag att förpackningen är så fin och kan stå framme.
Här har jag varit uppe tidigt, trodde jag skulle vara trött av stor städningen i går samt att jag gjorde om på mitt kontor. Icke sa nicke, vaknade kl. 5.30 gick upp och drack vatten. Galet tidigt tänkte jag och kröp till sängs igen men då började det att klia på hela kroppen.

Helt plötsligt är hela kroppen täckt med utslag, ser ut som myggbett och är som en tioöring stor. Ställde mig i en kall dusch för att få stopp på kliandet. Undras vad det kan vara?

1 kommentar:

  1. Jag hoppas du har fått lindring för dina utslag. Verkar som en allergisk reaktion. Har själv råkat ut för det och du bör nog kolla upp det.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck