måndag 17 oktober 2011

Gumman gnor

Helgen sprang på fort det var barnbarn och ett efterlängtat besök på Bossgård
Tänk hur många gånger jag har försökt komma dit och äntligen blev det av. Tack Violan som tog emot oss!

Nu är det åter vardag och jag är i fullfärd med att städa, tvätta och laga mat. Det blir en innedag då vädret inte visar sig på sin bästa sida.

Tänkte jag skulle hinna med att fixa toan klart och göra mig lite mer torkade äpplen, så det är nog bäst jag kör på och samtidigt skall jag smälta alla intryck från besöket på Bossgård.



2 kommentarer:

  1. Det var så roligt att äntligen få träffa dig :) hoppas ni kommer loss till julmarknaden, KRAM

    SvaraRadera
  2. förstår att du haft en fin helg.
    kram
    hanna

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck