torsdag 27 oktober 2011

Kvälls göra

Torsdag morgon och jag är uppe och kör vecko städningen så jag sen får sätta mig ner med kvälls görat.

Jag har så svårt att bara sitta still och efter att jag virkat ett par mattor av gamla lakan så gav jag mig på stickning igen.

För till fället håller jag på med pulsvärmare här är två par av de 4 paren jag gjort. Kör olika mönster och modeller, skall se vilka jag tycker bli finast. Det är kul att göra olika för få har man lite att välja emellan beroende på vad man för övrigt har på sig.

3 kommentarer:

  1. Så otroligt vackert mönster ("pärlstickning?) och färg!!!!

    Ååh, jag såg din kaffestund! Den stunden skall jag ta för mig NU!!!

    Kraaam!
    -Pia-

    SvaraRadera
  2. Så längesen jag stickade,,måste köpa lite garn,,hm om jag minns...mycket stickande blev det på 80 talet satt tom på spårvagnen ;)
    Mysig med hemma stickat och nu är det ju åter mode...kram till din dag...

    SvaraRadera
  3. Vad fina, jag gillar grått! :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck