onsdag 19 oktober 2011

Ljus i mitt hus

Regnet vräker ner idag med så det blir att hålla sig inne. Har massor att göra fast just nu påtar jag lite här och där så det känns som att jag inte kommer någon stans. Har precis sorterat i lådan med skruv och spik, så nu vet jag vart jag skall gå för att ha en viss sort och behöver inte leta som en tok.

I går blev det en tur till favorit loppisen och denna gång hade jag bättre tur. Det blev en hel del till en billig peng, precis som det skall vara.

En av fynden blev de här underbara ljusstakarna, borde nog ta en tur till Ikea för att hamstra på ljus för här tänds det ennmassa på kvällarna.

1 kommentar:

  1. Jättefina ljusstakar.
    Här är en bra låt: http://www.youtube.com/watch?v=4i8ZCp3-n7w&feature=channel_video_title

    /...ella

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck