måndag 24 oktober 2011

Misstag

Tänkte att jag skulle nu visa mitt hemska badrum/toalett, här gör man tappra försök för att få det någorlunda i väntan på renovering. Titta inte på väggar och golv för de är så fula, någon form av plast matta som skall se ut som kakel. Utan kika på kommoden i stället, köpte den på blocket för en alldeles för dyr penning har det visat sig. Skåpet saknade hylla inuti, så det har jag fixat (oo, jag har sågat med sticksåg för första gången) Kranen som medföljde var naturligtvis trasig, så vi fick köpa nu (där av det för höga priset). Skåpet var omålat så det har jag målat, både inv. och utvändigt.

DSC_0317

Skåpet som stod där från början var större men ack så fult, anledning till att den åkte ut var att handfatet inte hade någon beläggning kvar för här har vi så järn haltigt vatten. Nå väl men luckorna till skåpet behöll jag och gjorde insyns skydd till toa fönstret. Satte i hop 2 luckor med gång järn så när de står öppet på dagtid så är den vikt till ett håll.

DSC_0319DSC_0318
 
Luckorna skall få sig lite ny färg men jag är så nöjd, visst var jag lite fiffig där?

3 kommentarer:

  1. Nej men hej Corrina! Absolut fiffig skulle jag säga och utlandsresa....ja det låter som en dröm! :) Kram Annie

    SvaraRadera
  2. Så förbaskat snyggt (om man kan säga så?)!!!! Allt som syns på din toa är super fint!!!

    Kramen!
    -Pia-

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck