lördag 15 oktober 2011

Snöstör

Usch vad kallt det blitt snabbt och nu har de satt ut snöstören, jag får panik när jag tänker på att eländet börjar. Nog om elände, i går gjorde jag en ny uppfinning eller vad man nu skall kalla det. De jag gjorde det av var av mitt gamla toalettkommod, har lite fix kvar men sen skall ni få se.

Passar på och kikar på lite sommar bilder och kom då och tänka på att ni inte sett mitt barnbarn på ett bra tag. Whilliam som blir 4 år i februari och han är allas vår ögonsten, här är han med mig och farfar på kryssning till Åbo (helt utan föräldrarna).



Å han var så tacksam och sa det flera gånger under resan "Tack snälla farmor och farfar för att jag fick följa med". Det var en resa bara för honom, en resa han pratar om än idag och att han vill göra det igen.

 

Så när snön viner utanför så kommer jag tänka på de dagarna vi var med honom och då blir jag alldeles varm i hjärtat.

3 kommentarer:

  1. Så spännande för honom och mysigt för er...Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt, de där guldstunderna i livet!

    SvaraRadera
  3. Jaha, ni har tagit en sväng hit till Åbo (hamnen, antar jag). Jag kan tänka mig, att resan måste ha varit hisnande rolig för honom! En stoooor båt, med en massa äventyr...

    Kramar!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck