fredag 25 november 2011

Advent ljusstake

Medans stormen viner utanför passar jag på att göra advents fint i mina vrår. Hade även tänkt att göra lite köttbullar så att frysen fylls på. Det är bråda dagar fram till jul för den här lilla frun.
Kors vad rim det blev, jag är nog lite på det humöret.

Tänkte bara visa upp en av mina adventljusstakar. Mycket enkelt och vackert tycker jag. Siffrorna är köpta på besöket hos Violan och har bara legat och väntat på att få tas fram. Jute snöret köpte jag superbilligt hos clas ohlsson, ljusstakarna hade jag
redan. Fiffigt tycker jag.


3 kommentarer:

  1. Undra varför jag inte fick ärva den pyssliga sidan från dig.. hihi..

    SvaraRadera
  2. Hej!!!
    Jättefin ljuskomposition, det är så fint att ha ljusstakarna på en bricka!
    Ha en härlig helg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Nu lurade du mig nog så lyckat! Trodde tårtbitarna var äkta, ätbara ting, men vad ser jag...LJUS?!

    Adventstaken din är fin! Rolig idé!

    Ha det så skönt nu, den första advent!

    Kramar!
    -Pia-

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck