fredag 4 november 2011

Bättre förr?

Så där ja då var det fredag igen, jag har just fixat dagens första dammsugning  det lär bli en gång till när man har en hund som fäller som en tok. Frågan är om jag skall bege mig till mitt favvo loppis om jag inte besökt denna vecka eller om jag skall stanna hemma med stickningen, det har blivit en massa pulsvärmare vill jag lova. Skall visa er det vid ett annat tillfälle.

DSC_0351

Vädret är grått och trist, just så som hösten brukar vara men just nu skulle jag vilja att solen kom fram så man får lite ny energi och inspiration.

DSC_0349

Bilderna idag är ett loppis fynd från i somras, lite som ett tittskåp. Hade planer på att göra om i det men jag tycker det får vara som det är just nu, påminner lite om när man själv var liten och hur roligt man hade det. Nu mina vänner vill jag bara önska er en trevlig helg.

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Här har också städats lite. Här är det lille katten som hårar.
    För övrigt så ska det helghandlas och så ska jag tända ljus på mina föräldrars grav.
    Pulsvärmare - älskar jag. Har inte gjort några själv ännu, men däremot köpt 3 par.
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Så urgulligt motiv i ditt tittskåp! Spara det som det är och när stressen och jäktet blir för stort, titta då in i skåpet, och minns de sorglösa barndomsdagaran - då människan (barnet) gjorde det som på riktigt är det allra viktigaste - levde livet!!!!!
    Nu kan du fundera: dammsuga, eller sticka? (jag måst damsuga - vi får gäster)!

    Kramar och en fin allhelgona!
    -Pia-

    SvaraRadera
  3. Vad du än hittar på så önskar jag dig en fin dag!
    Tittskåpet är ju såå sött. Själv har jag hundar som inte tappar ett endaste hårstrå. Skönt!
    Kram till Dig! Åsa.

    SvaraRadera
  4. Små tittskåp är alltid kul!

    SvaraRadera
  5. Vilket rart tittskåp, tack för din hälsning, det värmer....kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck