tisdag 1 november 2011

Vaken

Höst tröttheten har slagit mig i sina klor (jag hoppas bara att det är tillfälligt) Jag kan vara uppe normaltid på kvällen men på morgonen är jag super trött, fast än jag nu får gå upp en timme senare mot tidigare och jag har ingen förklaring till min trötthet.

Nåväl jag har inte sovit till nu, ack nej utan jag har varit på vift med Dotra. Vi tog oss till grannstaden Eskilstuna, för eventuell klädes shopping. Jag kom hem med en blus och en tröja/tunika, sedan fick det vara bra för mig.(nog för vi inte tog alla butiker) tunikan har jag gått och kikat på ett bra tag och nu slog jag till fast det inte var rea på den.

DSC_0353

När jag väl var hem kommen till min stad så stod det mat handling på schemat, ack så tråkigt men nödvändigt. Nu är skafferiet fyllt för ett tag iaf. Nu skall jag slå mig ner i soffan med min stickning och lite vindruvor.

DSC_0352

2 kommentarer:

  1. så fin och mysig tröja.
    kram
    hanna

    SvaraRadera
  2. Så glad jag blir att du ville vara med i min lilla tävling.
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck