måndag 13 februari 2012

Idag har jag flyt

Oj, hela dagen har gått och jag har helt glömt bort att blogga. Så kan jag inte ha det utan här kommer dagens inlägg.
Har varit ute och promenerat i det tidigare fina vädret, fick mig en dos vitaminer och energi. Lastade sedan in mig i bilen för att kika på en lampa och sedan vecko handla.

Lampan eller rättare sagt blev ett tokfynd. Ville ha golvlampan men fick med fönsterlampan och taklampan på köpet och till fynd priset 150:- snacka om flyt. Nu har jag satt på soffan klädseln, valsat runt med snabeldraken. Nu skall jag sätta mig och sy lite av gamla fina lakan. Tjoho, vilken energi.



5 kommentarer:

  1. Nämen, det där brukar kallas: gratis! Och så fina då!!!

    Njut!
    Kraaam!
    -Pia-

    SvaraRadera
  2. åååå så fint, vilket flyt. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  3. Och vilket flyt sen ;-) superfina lampor.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Tala om flyt :) gillade golvlampan :) ha en hjärtelig dag, kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck