tisdag 28 februari 2012

Kak fat med kant

Segt var det här idag, tänk vad vädret spelar stor roll. Är uttråkad eftersom ryggen inte givigt med sig än men samtidigt orkeslös. Så släpp fram solen så energierna kommer tillbaka.

I går behövde jag köpa lite mjölk och de två butikerna närmast mig var inget val, de har så korta datum på allt. Jag styrde hästkrafterna mot stan.

Naturligtvis passerar jag en loppis, hmm skall jag gå in tro. Var lite nyfiken på varför de öpnnade senare än vanligt. De hade rensat butiken så den var så tom, tydligen slängs varor om de legat förlänge, kan det stämma?

Nåväl, sprang bland annat på detta ljuvliga kak/tårtfat med kant på. Man kan väll inte ha förmånga sånna, tänk när jag bjuder på kaktabbaras eller öppnar ett fik, då är de bra att ha.


2 kommentarer:

  1. Vilket fint fat. Tur ska man ha ibland på loppisarna :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Ååå... så ljuvligt fat!! Inte kan du ha för många utav dem inte!! Håller med :)

    ha nu en härlig dag så här sista dagen i februari!!

    Kram sanne

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck