måndag 27 februari 2012

Så vacker men så fult gjort

Redan måndag förmiddag och jag har ännu inte ätit frukost, måste vara knäpp när jag börjar med annat först. Just denna morgon har jag letat efter fästen till fönster konsollerna, letade redan i går utan resultat. Men nu så hittade jag dem, så nu skall de sättas upp.

Skall nog äta lite innan och ta en välbehövlig promenad, så ser min agenda ut idag.

Nu skall ni få se det jag köpte här om dagen. Älskade formen och färgen men tyvärr så har de lagat foten på ett bedrövligt sätt. Jag velade länge innan jag beslutade mig men å vad jag retar mig på foten. Har ni några förslag på vad jag kan göra med just foten till skålen?

1 kommentar:

  1. Härlig blogg du har!

    Kan nog hålla med dig....inte så vacker lagning.
    Synd för skålen är ju jättefin.

    Ska fundera på om jag kommer på en vackrare lagning..............

    Kram Anneli.

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck