måndag 12 mars 2012

Jag hinner bara jag vill.....

Vilken fin helg det har varit, en hel del sol, umgåtts med nära och kära och dessutom städat och vädrat hela huset. På fredag kom min son och hans familj över, vi tänkte käka tillsammans och mysa eftersom han inte kunde komma då jag fyllde. De ville inte väcka Lilleman så de kunde åka hem så de sov kvar över, jag gjorde dem en mys frukost med kokta ägg, skinka, salami, gurka mm.

När de åkt hem så drog jag igång här hemma med att öppna dörrar och fönster, släppte in den friska rena luften och sedan fejades det på av attan. En promenad hanns med i det fina vädret, vilken lycka och kvällen avslutades med att kika på melodifestivalen och rösta fram Loreen.


Söndagen fortsattes med lite städ, en del tvätt och mangling så när nattstunden kom kröp jag ner i en säng med nytvättade och manglade lakan, så underbart.

Tänk vad jag hinner bara gnistan finns där och solen som ger sån energi. Nej nu skall jag ta tillvara på denna nya vecka och hoppas på att vi får det vackra väder som de lovat.


3 kommentarer:

  1. Vad skönt att dona på- jag storstäda i lördags men sen tog orken slut innan jag kom till övrevåningen. Och ännu borde fönstren tvättas..
    vad fint du har på det lilla borde! Himla läckert med de svarta lampskärmarna!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken.

    Vänliga Hälsningar,
    Miss Alicia

    SvaraRadera
  3. Tack för ditt besök:) Fina lampor...Visst är det härligt att det blivit vår...önskar dig en solig vecka.

    LOVE Maria

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck