torsdag 15 mars 2012

Träningsvärk

Vilken dag det har varit, upp tidigt för att gå till läkarmottagningen. Hade anv. en topps och den gick sönder i örat, spolning av örat blev det. Det fanns ingen bit kvar i örat som tur va, å skönt var det att bli spolad i örat. 
 
 
Nåväl när det var gjort och städningen var avklarad så tog jag med mig Dotra till grannstan. En loppis med halva priset på allt och andra butiker med super fynd, måste verkligen säga att dagen blev till belåtenhet (bilder kommer senare)


Jag hade tagit fram vårskorna då vinter känns förbi, och i de timmar vi gick idag har gjort att jag har träningsvärk. Träningsvärk av shopping, det har jag aldrig råkat ut för tidigare. Undras vad läkaren skulle ge mig får ordination? Fast det är inte den sjukaste åkomma jag har hört talas om, finns andra som verkligen tar priset. De tar vi en annan gång för nu lägger jag upp benen i soffan och tar kväller.

1 kommentar:

  1. MEN FYY...det var en mardröm jag haft de ang topsen ...Ang träningsvärk av shopping är du inte ensam för när jag kommer igång finns det inget stop haha:) Jag önskar dig en solig tops-fri helg iaf.

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck