torsdag 22 mars 2012

Utav en kakform

Här flödar inte inläggen, jag läser era dock komentarer och blir så glad att jag inte är glömd. Just nu prioriterar jag lite i mitt liv, dragit ned tempot lite, planerar framåt och samtidigt njuter jag av det vackra vädret.
Uterummet har jag nu städat och skall köpa hem lite färg för här skall det målas.

Här har jag kommit över några roliga kakformar, det roliga med dem är att någon har slagit i en spik genom botten så man kan sätta en ljusstump på den och den står superstadigt. Passar utmärkt i mitt lilla fönster.

1 kommentar:

  1. Hej C!
    Jättesöta formar o piffigt med en spik i botten så de står stadigt. Dessutom kan de ju fyllas med lite av varje efter årstid o humör om man vill det. Blommor singlandes runt i lite vatten på botten ex.scillor
    Hoppas det är bra med dig?
    Superlänge sedan jag varit inne på din blogg, och den har verkligen fått en ny fräsch layout! :-)
    Är väldigt sporadiskt på min egen blogg, då annat fått komma före i prioritering, men det är roligt då man både orkar och hinner med lite besök hos andra även om det inte blir så ofta numera.
    Ha det riktigt gott och var rädd om dig! :-)
    VARM KRAM! / Karin

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck