fredag 6 april 2012

Nu är det här.

Då var den här både påsken och snön, hoppas bara att det inte kommer något mer snö. Dagen i dag kommer att bli lugn och stillsam, hade alla barnen med respektive här på spontan middag. Blev lite stressigt i sista minuten att hinna hem från Blåkulla, som tur va hade jag fixat med påskäggen så alla fick sitt.


Jag själv kunde inte motstå de där goda godis äggen, åt en hel del så jag mådde kyvens  av allt socker så aldrig mer (nästa påsk kanske)


Älskar även marsipan och jag fick dessa snötingar av Dotra, men dem tänker jag inte äta upp de är alldeles för vackra för det.
Jag önskar er alla en Glad Påsk!

3 kommentarer:

  1. Här har vi inte fått någon snö, bara regn.
    Ha en fin dag.
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera
  2. Hej

    Den där marsipanen ser smarrig ut...mums. Glad Påsk

    SvaraRadera
  3. Hoppas du har en skön påskhelg och att solen även lyser hos er, kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck