fredag 13 februari 2009

Å
så kom fredagen, härligt och med sol.
Min bror ringde och vi skulle träffas men så kom jag på att jag har umgåtts med magsjuka och då ställde vi in, tyvärr. Jag kände att jag måste vara nyttig i stället och det har jagvarit dock ej målat men jag har gjort en himla massa annat.
Kontoret vårt
är en katastrof, ont om förvaring bla, gick ner i källaren och tog underdelen av en bokhylla som tillhört min mormor (överdelen hade jag uppe redan) Satte i hop den och ställde tillbaka allt i hyllorna. Den är inte vacker och har ingen potential med den förvarar saker bra tills jag hittar det jag vill ha. Flyttade runt saker och dammade.
Tillsaken hör att
där bokhylle delen stod var det fullt med saker, fick flytta på allt och ställa tillbaka. Hittade saker som jag senare skall målas, ja de med. Mattor flög ut, övervåningen dammades och dammsögs, saker flyttades på så jag är så nöjd. Skall i kväll sitta och njuta över dagens verk. Inser att klockan är mycket och jag har inte ätit sedan frukost nu är det försent skall snart starta med middag tills familjen kommer hem , ja å så skall hunden ut.
Morgondagen skall vi flickor
ut på shopping, en av dem har fått nyss om några vackra heminrednings butiker jag är så förväntansfull, vem vet kanske finns det loppis butiker efter vägen som vi kan slinka in i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck