torsdag 26 februari 2009

Bullbak


Sådär ja då var det kväller och massor är uträttat. Har varit på promenad i solen med hunden, skall försöka ta en tur i kväll med, då både hunden och jag behöver röra mer på oss.

Jag startat med fika baket, vi har en stundande födelsedag här i huset och då skall det finnas massor med sorter. Det är så att alla har sina olika favoriter och om den inte finns så får jag gliringar, jag tycker att det är kul att baka så det gör mig inget. Det värsta är att allt måste vara perfekt bakat och det är jag som tycker det.


En gång sa min mor till mig, och Jag citerar "Du behöver inte vara bäst" Det handlar inte om att vara bäst men när jag bakar jag skall det vara perfekt både för gomen och ögat.

3 kommentarer:

  1. Vilka goda bullar det ser ut att vara! (mums)

    SvaraRadera
  2. Ja, men absolut ;) Det måste man ju!

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får ett trevligt kalas, och dom bullarna dom vatnnas i munnen på mig, ha en skön helg, kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck