söndag 29 mars 2009

Äntligen har jag hämtat skåpet

Jag gjorde det jag skulle, hämtade skåpet hos min bror som nu måste stå på tork då det har stått ute på en balkong i 1 år.

DSC_0115 Var även till mor och kollade kassar, det blev en hel del leksaker till Whilliam och sedan var det tjock gardinspets som jag tror skall bli till duk och ev, en tavla. 4 bordstabletter som passar bra på altanen, en spegel.

DSC_0119  De 2 bruna lådorna som skall målas tog jag hand om för någon vecka sedan. Oj oj nu har jag massor med nya projekt att ta hand om. Får ta det i god takt annars blir det inte gjort.

DSC_0120

4 kommentarer:

  1. hej
    tack för din kommentar hos mig =) vilket ljuvligt litet skåp, kul med projekt
    kram pia

    SvaraRadera
  2. Men så snyggt det kommer att bli när du svängt ditt trollspö över det!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. SÅ mkt fint du tagit hand om och nu har du många roliga målningsprojekt som jag hoppas vi får se sedan, ha en skön söndag, kram

    SvaraRadera
  4. Tack för komentaren på min blog
    Jag älskar att pyssla. Har nu get mig på att sy
    Första sygrejen skapade jag idag

    Underbart skåp du har fått
    Du har mycket fint

    Kram
    Åsa

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck