onsdag 1 april 2009

Om möblering när solen skiner.

mamma

Solen skiner ute så hissgardinerna måste dras ner, soffan är svart och vill inte få den solblekt.

Som jag berättade tidigare så är jag alltid uppbokad när solen skiner ; ) Fast idag har jag bokat mig själv, kontoret skall möbleras om eller kalla det för städa det är sak samma.

Idag känner jag mig lite piggare kan det vara för att jag promenerade igår med Whilliam i 45 min, sedan var jag ute 2 timmar medans han sov i vagnen, mycket möjligt.

Nej nu skall jag dra igång så jag kan hinna ut till solen. Hoppas jag vågar visa bilder efter möbleringen, för nu skäms jag bara över rummet.

DSC_0043 (2)Det här är det lilla ni får se av kontoret före möbleringen.

4 kommentarer:

  1. Det är det som är dumt me svart att det blir så tråkigt när den bleks :( Tur det finns rullgardiner :) hade bra

    SvaraRadera
  2. Den översta bilden var jättefin! :)

    Kram/Elin

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg jag hittade här. Gillar verkligen din fina header.
    Spännande att få se bilder efter möbleringen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för kommentaren och hoppas att det blir bättre väder hos er imorgon!

    Kram Camilla

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck