tisdag 26 maj 2009

Svårt att ta i tu med nästa

Oj vilken dag det var i går. Varmt med lite blåst, jag höll mig ute hela dagen. Kunde inte sitta still utan flyttade runt på trädgårdsmöbler i väntan på nya altanen, rensade i rabatter osv.  Galen som jag var så hade jag inte någon solskyddsfaktor på mig, gissa om det känns på ryggen idag. Så om solen håller i sig i dag så blir det tröja på ryggen.

IMG_0191

(Gammal bild)

Den här hyllan fick jag av min son då han jobbade på Krauta, de skulle slänga den. Just nu står den i förrummet till bastun men jag funderar på att ta den igen och ….ja måla den vit och ha den ute. jag har ju redan projekt att ta i tu med, fast så fort jag avslutat ett så har jag svårt att komma igång med nästa. Vill göra klart eller rättare sagt börja med att slipa garderobsdörrarna till hallen men jag kommer liksom inte i gång.

DSC_0026 (2)

Här har jag skifferplattor som jag grävt upp våra myror gillar att bo under dom men det gör inte jag. Jag tänkte anv. till något, måla eller så

10 kommentarer:

  1. Aj aj, solbränna är inget skönt. Blev lite bränd i söndags fast jag hade hög solskyddsfaktor.Vilken fin blomstertrappa det blev av den hyllan.Ha en bra dag, kram Katta

    SvaraRadera
  2. bränna sig i solen är inte skönt.Vilken fin blomstertrappa du har gjort.Jättefin.Ha en skön tisdag kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  3. Den där trappstegen kommer att bli helt ljuvlig i vitt....ser palargonerna framför mig...jopdå...loppisorgie det blev det...hoppas dagen är bra, KRAM

    SvaraRadera
  4. Åh,så vackra skifferplattor!

    Ska bli spännande att se vad du hittar på med dem!

    Kram

    Flisan

    SvaraRadera
  5. SÅÅÅ mycket du har hunnit med när jag varit borta. Så duktigt flitig du är

    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  6. Aj, aj. aj... jag brände mig också idag. Fort gick det med, solen är stark nu.

    Vilken fin trapphylla. Den kommer att bli superfin när den är vitmålad!

    Kram Anna-Lena ♥

    SvaraRadera
  7. härligt är detatt rota runt i det gröna men bränna är ju inget kul!
    vilken härlig idé med skiffret, kan bli hur najs som helst!

    varmkram lotten

    SvaraRadera
  8. Hej Och tack för hälsningen hos mig! Jisses vad du verkar ha fått mycket gjort, synd bara att ryggen brändes! Dina altanmöbler blev verkligen fina i vitt och de där skifferplattorna är ju hur vackra som helst. Är riktigt nyfiken på vad du skall hitta på med dem.
    Hoppas att du får en skön vecka,
    kram Maria

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Tack för hälsningen hos mig! Vilken fin hylla, så fint med alla växter på den. Skifferplattorna kan man säkert göra något roligt med. Jag såg på en blogg att man hade skrivit recept på tror jag, riktigt snyggt.
    Blir spännande att se vad du gör.

    Kram Frida

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck