tisdag 3 november 2009

Jag har pysslat

Det var mycket länge sedan jag pysslade, så jag vet inte om detta är en en gångs företeelse eller om jag är på gång.

DSC_0150

Det kanske inte är dags att ta fram julkulorna är fast jag måste ju prova om det lan bli bra.

DSC_0146

Satt och trädde mycket små pärlor på en ståltråd för då kan jag forma den som jag vill. Sedan hängde jag på glaskulorna som jag köpte på Ikeas utförsäljning av julsaker.

DSC_0140

Jag skulle hängt upp dem med mina gamla klämmor men jag kunde inte hitta dem så det är blev lite provisoriskt. Hmm upptäcker att jag skulle vilja ha en vit hissgardin eller nått annat i stället för naturfärgade.

4 kommentarer:

  1. Så klart man måste testa lite när man blir så sugen och fint ser det ut att bli, ha en skön kväll, kramen ..nu ska det snart bli soffan, packningen får vänta någon dag...

    SvaraRadera
  2. Kul att pyssla lite. Men jag fattar inte vart tiden tar vägen har inte ens hunnit att blogga den senaste veckan. Måste ta itu med att röja sådant som ligger överallt och tar plats.
    Hoppas att du har det bra. Vi var i V-ås och besökte dottern med familj i helgen som gick.
    Kram! Märta

    SvaraRadera
  3. Jag har också pysslat! Tycker det blev fint hos dej o nog tycker jag dom gardinerna såg fina ut!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. När lusten faller på skall man ta chansen det är då det blir som finast...Jag har varit på Panduro med min dotter idag..Vi har en outlet här i Ullared och det är väldigt billigt..massa fina saker har dom.Då kommer lusten till att pyssla.Massa kramar..

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck