torsdag 24 december 2009

Trötter men lycklig

Ett litet inlägg skall jag nog orka klara av i kväll. Ungdomarna har gått och lagt sig, sonen och barnbarnet har åkt hem till sig, disken är klar. Förberett för morgondagen då bror med familj och mamma kommer över på fika.

Det var verkligen trevligt att fira hemma för en gång skull. Barnbarnet var lycklig över paketen och hade mycket att berätta, så denna farmor är så lycklig över att få se glädjen i hans ögon, sedan har jag saknat honom med. Nu skall jag snabb kika runt hos er en stund.

DSC_0066

God fortsättning!

2 kommentarer:

  1. Hejsan Corrina! Så mysigt det låter med småttingar hemma på julafton. Det är något jag saknar nu när alla barnen är stora, för visst är julen de små barnens kväll ändå. Men allt har sin tid :-) Önskar dig en härlig fortsatt julhelg. Kraaaaam Paula

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Det låter som ni haft en mysig julafton. Det hade vi med även fast vi inte hade "rikrig"jul i går. I morgon firar vi hemma hos min mamma och det ska bli mysigt.. hoppas tomten kommer även fast det är annandagen.. Kram Aydan

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck