fredag 9 april 2010

Mer vitt

Nu var arbetsveckan på jobbet avklarad och nu har jag hemma arbete framför mig. Ni vet städa och tvätta sånt som hör till en helg, jag lovar att det verkligen behövs efter att ha slappat varje kväll under veckan.

DSC_0184

Dagen har verkligen varit händelserik, på torsdagen la de vi ut veckansvara i webshoppen och på fredagsmorgonen var det bara att plocka undan och räkna så det stämde och sedan plocka bort från webben. Nya bilder skulle tas och läggas upp.

DSC_0182

Inte nog med det så fick jag besök , det var bloggerskan Märta med bloggen Ängs Gård som kom in då hon var i stan på besök. Det var verkligen kul att få ett ansikte på den man konverserar med via webben. Kul att äntligen träffas “Märta” och hoppas du blev nöjd.

DSC_0183

Maken och jag tog en liten shopping runda innan soffläget intogs. Hade funderat på att köpa mig en parfym på Öb “Britney Spears” Believe, har 2 andra av henne så den borde vara lika bra. Tyvärr så passade inte doften mig, den var alldeles för tung. Blusen däremot inhandlades på min arbetsplats tidigare under dagen, har trånat ett tag efter den och med den rean vi har haft var det rena fyndet.

8 kommentarer:

  1. Vet du vad färgen grön innebär? jag är alldeles grön *ler*
    :)

    SvaraRadera
  2. Ville titta in och önska skön helg, kram

    SvaraRadera
  3. Ha en bra fortsättning på helgen!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Uuuu vilken snygg blus!! Heeelt i min smak! Här är en till som är grön...

    SvaraRadera
  5. Hallojsan!

    Vilken fin blus!..gillade knytet bak på ryggen!

    Kramis Sanne..

    SvaraRadera
  6. Ja man kan undra när städning och plock skall ta slut suck..Din blus är såå vacker helt i min smak..Härlig nu när solen kikar fram..Lustig ,din hängare jag missade precis en sån på tradera,,lite lustig modell men mysig..Tack för orden hos mig..Ja lite trubbel i familjen inget allvarligt men lite trött på att bo här i bland..men det kan jag ju inte skriva när massa som bor här läser min blogg..Men det går snart över..Tack igen massa kramar Susanne

    SvaraRadera
  7. Det ser ut som en utesittardag idag.. Jihooo :)
    Hoppas du får det gött, Kram

    SvaraRadera
  8. Men åh vad kul att träffa Märta, hon verkar så trevlig!!

    VIlken ljuvlig blus!

    Kram och ha en härlig söndag
    Kram Annica

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck