söndag 27 november 2011

Tillökning

Första advent är det idag om jag inte miss minner mig helt. Ljuset är tänt och kaffet är bryggt, går runt å plockar lite för att skapa lite stämning i detta busväder. Vinden viner och regnet slår mot fönsterna så det blir inge funsterputs idag iaf.

Berättade härom dagen att jag sydde lite och på två dagar har jag gjort denna lilla familj. Några är redan tingade till mina kära.

Jag ville själv ha en det var anledningen till att jag började. Hade lite rosa tyg men när det var slut kunde jag inte sluta utan jag köpte en vit pläd för 12:-. Tvättade upp den å så körde jag på igen, dessa fick ögon i stället för knappar (hade kvar efter något annat projekt). Har de hamnat i gungsrolen tills deras nya ägare kommer och hämtar.

2 kommentarer:

  1. Ville bara önska dig en fin första advent.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Kramar i vinter stormen...hoppas du får en fin söndag....

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck