fredag 30 december 2011

Här gör jag om

God morgon mina vänner, här är jag uppe med tuppen som vanligt. Tänk att när man har en tid att passa skulle man kunna sova hur länge som helst, så var det här idag. Då jag har en tid att passa så vill jag ha god tid på mig att göra mig i ordning, plocka och sitta med en kopp kaffe och morgontidningen, så det är bara att kliva upp.

DSC_0173

Han är bra go vårat barnbarn Whilliam och så klok för att vara 3 år (4 i februari)

Måste berätta om Whilliam som på Julaftonsnatten fick krupp och måste till sjukhus. En sköterska pratar snällt med W. – Du kan få komma på mitt kalas, säger W! Sköterskan säger – Det gör  jag gärna. W tittar på sköterskan och säger – Kan jag få ditt telefonnummer då? Sköterskan blir generad och säger oj, inte har jag fått sådan förslag av en treåring.

DSC_0177

Här håller jag iaf på som bäst att göra om, har bytt ut tyget på soffan och stolarna, som tur va hade jag sparat det tyget då jag för något år sedan tröttnat på det. Jul gruppen som står i den söta korgen fick jag av Dotra och pojkvännen på Julaftonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck