onsdag 4 januari 2012

Såhär blev det

Nu så är golvet på plats, visst är det lite fix kvar så som foder och lister som skall kapas till och sättas upp. Sedan måste vi få tag på en tröskel (bräda) mellan de båda hallarna som skall kapas och målas i vitt. Jag må säga att det känns konstigt att gå i hallen när det är så fint.

Vi skall försöka få tag på mer av golvet för det skulle vara så snyggt i köket med. Så jag måste säga att min son som är snickare och så upptagen man, har gjort ett så fint jobb. Kram på dig.

Lägger upp före och efter bilder så får ni se hur det var och hur det är nu.
Tapeten i hallen är inte, rosa utan grå det blev inte så bra att fota med mobilen. Sista bilden ger mer rättvisa åt färgen.


2 kommentarer:

  1. Skitsnyggt! Är det Det golvet som jag tror?
    Det blev såå bra!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Vilken skillnad, jättefint!
    /M

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck