tisdag 7 februari 2012

Beställning

Kalaset gick så bra och Lilleman var så lycklig över alla presenter. Om kronan sa han "Men farmor, har du sytt den. En kungakrona".

Det roliga blev sen att jag fick beställning på 11st, som skall vara klara till onsdag nästa vecka. Det är 11 grabbar som skall i väg och åka skidor och vill ha dem till afterskin. Skit kul tycker jag, så det är bara att sätta i gång då.

Läkarbesöket på hud gick bra, inga mer konstiga leverfläckar. Måste bara hålla koll själv, sedan tillbaka om ett år.

Här kommer ett tips. Hade två ljusstakar som var guldfärgade och fullt med kristaller. Tog bort kristallerna, målade ljusstakarna i antikgrå färg. Limmade fast ett fat och en skål och vips, nånting helt nytt och dekorativt.

3 kommentarer:

  1. Ser man på! En beställning på 11st!!!? Inte illa!
    Men, så snygg som kronan är, ar det inget att undra över...!

    Ljushållarna du ser hos mig är gamla vin/likör flaskor dit jag stoppat ljushållare av gjutjärn (eller dyl.).

    Kramen!
    -Pia-

    SvaraRadera
  2. Du ser....förstod jag väl att han skulle bli lycklig och nu kan du ju börja sy på beställning oxå...det här kan bli en affärsidé vännen, kram

    SvaraRadera
  3. Fantastiska bilder! Bästa hälsningar från inredningsvis.se :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck