måndag 4 juni 2012

Lycka!

Jag blir så glad över kommentarer, måste även tacka er som kommenterar ang mitt inlägg om Winnersmoke. Är det något ni undrar över så maila mig så skall ni få mer info om vad de håller på med.

Jag har fortfarande inte gjort något åt tapeterna i sovrummet eller vrummet och i går sprang jag på en supersöt tapet. Undrar bara vad maken skulle säga när han om tre månader kommer hem och ser blommor på väggarna i sovrummet.

Nu var det inte den lyckan jag skulle tala om utan för det första så har Dotra fått ett jobb. Snacka om tur hon hade, hon stormtrivs, jag skall nog ta ett besök till henne och se om jag hittar något som jag vill ha.

Nu till den stora lyckan, jag skall bli farmor igen i början av november. Jag har sett bilderna vilket gör att jag längtar ändå mer. För ni kan ju inte missat hur mycket jag älskar mitt första barnbarn å tänk han skall bli storebror.

Härom dagen frågade han mig hur mammor får mjölk i sina "tuttar". Ehh, hur förklarar man det tänkte jag å sedan berättade jag om hur kossor äter gräs osv. Men mammor måste haft bäbis i magen och sedan äta mat.
Förstår du vad farmor menar?
Ja, det gör jag säger Whilliam.
Det är bara att fråga om du inte förstår, sa jag.

Å jag vet även vad det blir för kön men det väntar vi med. Det är aldrig 100% så vi får se. Men farmor har gissat rätt, så kan jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck