fredag 1 juni 2012

Ta tillvara på tiden

Fredag fm och jag har varit uppe ett tag, ett par maskiner är körda, golven och disken är fixat. Poolen borde få sig en omgång men regnmolnen hänger tunga över stan. Så det får vänta, i stället tar jag och gör mig i ordning för att åka till Dotra, skall låna deras tvättstuga och köra mina täcken i. Hoppas få tillfälle att träffa sonen och barnbarnet med, de skall hjälpa henne att sätta upp rullgardin i sovrummet. Mycket klarar jag av men att borra i betong är inte riktigt min grej, så då tar jag in proffset i stället.



Jag vet inte om jag visat denna klocka tidigare, om jag har så får ni se den igen. Köpte den för 70:- å den passar så bra in i köket, sedan är den vacker med. 


Hoppas solen återkommer, fast det såg illa ut hela helgen så då blir det bara att använda tiden väl.
 
Trevlig helg på er alla!

1 kommentar:

  1. Skönt att ha fått så mycket fixat på morgonkvisten. Hoppas du får en fin fortsättning på fredan nu.
    Vilken jättefin klocka och till vilket fyndpris sen.
    Ha det gott!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck