lördag 30 juni 2012

Tiden som försvann

Nu var det ett tag sedan jag gjorde ett inlägg......igen. Har ingen riktigt bra ursäkt, för vädret har varit katastrofalt så jag har inte varit ute, jag har inte tapetserat om eller målat om heller. Så vad har jag gjort? Jag har varit en del med mina barn, skött det vanliga hushållsarbetet, slitigt med poolen att hålla den ren utan att kunnat bada en enda gång.


 I vår stad har vi festivaldagar, så jag var med mina barn där i går. Först gick Dotra och jag till hennes jobb och jag köpte mig en klänning, jag skall fota den senare. Därefter mötte vi upp sonen och hans familj, Whille fick åka karuseller, hoppa stuts matta, kolla på leksaker så vi senare kunde kika runt bland knallarna. Lyssnade på Loreens genrep och köpte langos sedan var det dags för mig att åka hem till hunden, tiden gick alldeles för fort. till min stora glädje följde alla med hem och sonen lagade langos till oss allihopa. Whille fick prata med farfar i Norge via Skype, så det blev en bra avslutning på dagen och dessutom hade vi uppehåll hela tiden.


Vaknade vid 6tiden av att det återigen vräkte ner ned vatten, som tur va så slutade framåt förmiddagen och poolen kunde åter städas i hopp om varma sommardagar

PS. Ni som skriver om elcigarretterna,  maila mig så kanske jag kan hjälpa till.

1 kommentar:

  1. Åh vad jag är trött på lurendrejare... Stackars dig och alla andra som råkat ut för detta oseriösa företag!

    Kram Annica

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck