söndag 25 januari 2009

Nu har det startas ännu en blogg. Det är bara jag som försöker mig på den ädla konsten.




Idag har jag tagit mig i kragen och gjort 2 st lampskärmar som jag har länge legat efter med. Nu försöker jag beta av varje rum i stället för att hoppa hit och dit. Jag ser framemot då jag har gjort ena hallen, skall måla hyllor som jag skall sätta upp. Hallen idag är lång och smal inte plats för möbler då hunden har sin stora säng där. Sedan är det köket, 2 stolar skall målas och ev. köksoffan det kan man inte säga högt här hemma dottern tycker jag är träkig som bara målar vitt. Har förklarat att jag mår bra med vitt omkring mig, hon är mer inne på rustika mörka möbler. Jag tänker inte ha furu iallafall, hörde talas om att någon inredare sa att det var på väg tillbaka, bevare mig väl. Jag har inte lust att se mer furu, har äntligen jobbat bort allt furu nu och har inte lust att se det igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck