måndag 16 februari 2009

Den
här måndagen har jag varit energisk, har gjort massor och sitter nu och är rätt nöjd över dagen.
Jag har
målat klart den 2:a köksstolen och dessutom målat en trälåda och en blomlåda av trä, som om det inte vore nog så har maken och jag gjort en grind till vår lille parrvel Whilliam.
De har så
brant trappa som dessutom har en bred öppning så ingen vanlig eller förlängningsbar grind räckte till då tog vi och skruvade ihop en istället. Min son hade för länge sedan tagit hit ek stavar, som vi nu skruvade i hop. Grinden går att öppna som en vanlig grind men även att vicka uppåt och den är hög så han kommer inte att nå haken eller klättra på den.
Visst var vi duktiga?
Jag kommer nog att
åka dit i morgon för att sätta den på plats och se om det blev så bra som jag hade tänkt mig. Kanske hinner jag även med en sakletar tur, det var ett tag sedan jag sprang på nått vackert fynd. Eller skall jag börja måla nått annat som står på tur, ja det återstår att se men nu skall jag njuta av era bloggar och skaffa mig mer inspiration

1 kommentar:

  1. Hej

    Gud vilken trevlig blogg du har. Snubblade in av en slump och blev kvar alldeles för länge .
    Det är så kul när man hittar en blogg som lyckas blanda inspirerande läsning med underbara bilder.

    Jag tänkte passa på att tipsa dig om min nya nätbutik www.stilero.se med inredning inspirerad av dansk och fransk stil.
    Det skulle vara kul om du ville titta in och göra ett besök.

    Kramar
    Johanna

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck